Wednesday 30 March 2011

Bismillahirahmanirrahim...

Alhamdulillah...

akhirnya tercapai jugak hasrat aku untuk buat blog ni. Kalau diikutkan aku memang dak minat sgt bab karang mengarang ni.paling 'lemah' ok ! tapi tengok kawan-kawan lain sibuk buat blog, nak try jugak lah. hehe^^.so, akupn dengan bangganya membuang masa bt benda ni. sangat susah ! seyez!. aku punya blur nak edit benda ni. banyak sangat! nak jugak mcm blog dak2 len. sedap jak mata memandang. tapiiii dak reti.. hurmmm.. sabo je la..

untuk entry kali ni, aku mo share tempat aku study skrg ni
(UNIVERSITI MALAYSIA KELANTAN).
Ada sorang kawan aku teringin sangat mo tengok UMK yang dak seberapa ni.
jeng3!!!



kolej kediaman

Fakulti

kolej kediaman

UMK akan datang ~

UMK Cawangan Bachok

Bha, tu la UMK. masih ramai lagi yang dak pernah tau kewujudan UMK ni. kesian kan? besala, UMK ni baru jak wujud, aku ni batch yang ke-4 masuk sini .belum ada lagi studentnya yang graduate yaa. sekarang ni pun kami tinggal dan study di Kampus Taman Bendahara (kampus sementara) sebab kampus sebenar masih dalam pembinaan. aku daktau la macam mana boleh terhumban ke sini. punya jaoh aku merantau dari Sabah ke Kelantan ni. -_-'.  Mo cakap best tu dak jugak la. Cuma yang best tu boleh jalan-jalan. Nasib la dapat kawan pun yang kilik-kilik jugak.^^ dak jugak rasa menyesal betul masuk sini. 

=)

6 comments:

  1. pergh cek eya. dia ada jugak lah! :P

    ReplyDelete
  2. mus : thx ^^
    fiza : yeahh ! baru menceburi bidang ni. =)
    beri tunjuk ajar yaa..

    ReplyDelete
  3. hai wsb.. :)
    nyway.. jeli-kb limpas bachok kan? mcm pena nmpk,eh yaka? aku rindu klante..sob..sob..

    ReplyDelete
  4. Ema Washif > wee ^^ thx ! =)

    thebeybeh > hye wsb ^^
    nope la, jln ke jeli dan bachok blainan syg =)
    jom2 dtg klntn ! ^^

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum sis. saya bakal jadi student umk insyaAllah bln 9 ni. sy cuba google tapi tak banyak. boleh saya tanya akak pasal facilities and environment dkt umk ni ? kalau ada fb saya nak add. banyak nak tanya ni. maap mengganggu. thanks :)

    ReplyDelete