Wednesday 26 December 2012

Bismillahirahmanirrahim...
Ya Allah, lamanya dak tengok blog ni.. ni bukan lagi behabuk, daktau be-apa suda ni. kesian betul blog ni, semenjak tuannya berjinak jinak dengan twitter,layan korea apa semua tu, terus dak di pandang suda ni blog sampai lupa ba password.hehe. Tapi alhamdulillah lepas di cuba, di try,di test ingat jugak password.senang jak.bolehnya lupa..

ok kita tutup pasal tu. sekarang aku di hujung sem 5. eh 5 sem suda ka di UMK ni ?cepatnyaa. rasa macam baru sem 2 jak.jadi aku ni kira senior la ni kan? nama jak senior tapi perangai masih jugak macam budak budak. junior pulak yang nampak macam senior.tebalik. hehe. tebalik tak tebalik, yang penting 'im aunty now' ! oyeahhhh... kakak aku dah ada sorang anak pompuan yang gendut,chubby,tembam,bulat, bikin geram,mata sepet dan macam macam lagi la.kerja dia nangis jak tau.dak bole di kacau sikit asyik mau nangis jak. tapi,lagi dia nangis lagi aku suka kacau. hehe. bagus kan dapat mokcu (maksu) macam aku.


taraaaaaaaaaaa! 
ni la rupa budak kecik yang cengeng dan kuat nangis tu.
Sofea Nur Khairah Ayeesha binti Paizal
Rambut dia lebat kan ? time ni ramai yang sangka dia ni lelaki,tapi sebenarnya pompuan.hehe.akak aku bertarung nyawa selama 4 jam baru dapat lahirkan c budak kecik ni. 'Selamat datang sayang, we love you'.
Itu cerita 8 bulan lepas. sekarang c kecik ni tak brapa nak kecik la jugak. makin bikin geram adalah. hehe


Ni lah rupa dia sekarang. siap pandai jelir lidah lagi.gigi tengah nak tumbuh, tu yang gitu tu.dah umur 8 bulan kan,bukan jak merangkak naik tangga pun pandai suda.hehe. lagi satu dia ni memang sangat suka tangkap gambar.kalau time dia nangis,sekejap jak brenti tu kalau dia tau orang mau tangkap gambarnya.macam faham jak.hehe
aduiiiii..dak sabar mau balik cuti sem ni dan jumpa budak yang bikin gerammm ni. hehe. kbye.


-mokcu-

No comments:

Post a Comment