Wednesday 10 August 2011

Selamat Pengantin Baru

Bismillahirahmanirahim..

Mungkin masih belum terlambat untuk aku ucap Selamat Pengantin Baru untuk kau kan ?
dan sacara automatiknya your gelaran pun berubah jadi 'PUAN' .
PUAN TITIN KURNIATI.

Sedar sedar la diri tu, u not bujang anymore ! hehehe..
perangai tu jangan macam budak budak lagi ya,
dak lama jadi mamak budak okey ?
ceh, pandai plak aku bagi nasihat kan ?
hehehehe...
macam kau selalu cakap la, aku ni kan kakak mu. =)
jadi, si kakak ni kunun kunun nya mau bagi nasihat la.

Aku sebenarnya sedih jugak la, yala dakda suda kawan ku mau kongsi apa apa kan.
Kau cakap hari tu la yang aku dakble kongsi kongsi ngan kau suda sebab kau suda bekongsi ngan orang lain. Lepas ni, kau dakble suda temankan aku bercerita sebelum tidur.
kalau mau pegi mana mana pun ada suda orang yang akan temankan kau kan.
dak la suda kau terhegeh hegeh mintak aku temankan kan.
apa apa pun aku doakan kau bahgia sampai bila bila. 









truly,

adik mu :)





2 comments: